Minőség és egyediség


Az olasz Kappa márkát 1916-ban alapította Torinóban Maurizio Vitale Cesa, melynek fő profilja a sportruházat tervezés és kivitelezés.

Vitale felismerte, hogy a  labdarúgás az olasz nemzet közkincse, így elsők között szponzorált egy olasz labdarúgócsapatot.

A Kappa márka mindig is különcnek számított egyedi megoldásainak köszönhetően a sport márkák között. Ismert márkajelzésük csupán a véletlennek köszönhető: Maurizio egy fürdőruha fotózáson vett részt, ahol egy fiú és egy lány ült egymásnak háttal. Így született meg a Kappa ikonikus logója, melynek legfőbb üzenete:

Szeressük egymást!  

A Kappa tervezői kiválóan beszélik a divat nyelvét és céljuk nem a divat követése, hanem annak diktálása.

 

Minőség és egyediség, ez a Kappa.

További cikkek a kategóriából